BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 7 March 2012

Mcd memories

hiii hari nie aku lunch kat mcd balik daripada school teros pergi mcd maybe harinie mood mummy aku baik :) ..umm then aku pergila beli mc value lunch then aku nampak A ....aku teros suro mak aku belikann mak aku macam pelik la tetibe je aku lari mcm orang gila, mak aku tanya asal aku tak jawab then mak aku paksa aku suro pergi beli , aku pon pergila , dia tanye makan sini ke pack up , aku da merepek meraban sebab nervous,then aku ckp la makan sini dia pon amik order blallalalala, habiss aku pergi la duduk tmpat, then mak aku tanye kenapa tadi aku ckp ada A ,mak aku pergi pangil si A tu dtng kat meja aku pon mcm nak menyorok bawah meja tapi x boley, aku pon makan dengan penoh sopan, time balik tu dia mcm pandang je then dia senyum :D ,ahahha mcm apetah, okay guys nanti update lagi okay bye SWAG :)

No comments:

Post a Comment